Realizacja zamówienia

HomeRealizacja zamówienia

Złożenie zamówienia

Aby złożyć zamówienie, należy wybrać ze strony sklepu interesujące nas oprogramowanie oraz określić urządzenie na jakim ma być instalowane (jeżeli w karcie produktu znajduje się taka opcja).

Po dodaniu do koszyka, należy kliknąć przycisk Realizuj zamówienie, wypełnić formularz związany z danymi do wystawienia rachunku oraz wysyłki programu (poczta email).

Zamówienie można złożyć w trybie Gość lub Zarejestrowany użytkownik. Druga opcja daje możliwość podglądu swoich zamówień realizowanych w sklepie, ich statusu oraz dostęp do wielokrotnego pobierania zakupionego programu z panelu Moje Konto

Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres email, na podstawie którego dokonuje płatności.

Płatność

Płatność realizowana jest przez przelew bankowy lub pocztowy.

Po wygenerowaniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość z numerem konta, oraz kwotą do zapłaty.

Po zaksięgowaniu wpłaty, wysłany zostaje mail na adres podany w trakcie składania zamówienia z dostępem do pobrania programu.

Pobieranie programu

Aplikacja udostępnia jest produkt do pobrania (download) pod wskazanym w mailu adresem. Dodatkowo możliwość pobrania programu udostępniona zostaje w panelu Moje konto.

Standardowo udostępniamy możliwość 10 pobrań przez 365 dni. Jeżeli zajdzie potrzeba zmiany tych parametrów, prosimy o kontakt.

Pobierany plik instalacyjny jest spakowany programem ZIP, należy go wypakować na komputerze lokalnym i przeprowadzić instalację.

Instalacja i rejestracja

Szczegóły dotyczące instalacji i rejestracji programu znajdują się w dziale Instalacja i rejestracja.

Reklamacje i zwroty

Firma Media Office sp. z o.o. występująca jako producent i sprzedawca oprogramowania nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku działania/użytkowania oprogramowania, oraz nie gwarantuje jego poprawnego współdziałania z aplikacjami innych producentów oprogramowania.

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie w sytuacji, gdy klient nie zarejestrował licencji (nie wygenerował na jej podstawie klucza aktywacyjnego). Jeżeli  nastąpiło wygenerowanie klucza aktywacyjnego, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdyż oprogramowanie zarejestrowane na dane Klienta końcowego jest z nim powiązane i ze względu na charakter Towaru nie podlega zwrotowi.

W przypadku zwrotu licencji na zasadach opisanych powyżej, klient ma obowiązek trwale usunąć oprogramowanie z dysku i innych nośników na których zostało zapisane oraz zniszczyć numer licencji.

Aby dokonać zwrotu należy w ciągu 10 dni od otrzymania wiadomości z numerem licencji, przesłać stosowną informację na adres biuro[at#]mediaoffice.pl, podając numer konta, na który ma zostać dokonany zwrot.  Po weryfikacji  licencji, zostanie wystawiona faktura korygująca. Po podpisaniu faktury korygującej oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy i o usunięciu oprogramowania z komputera (zniszczeniu numeru licencji), nabywca otrzyma zwrot należności na wskazany rachunek bankowy.

Szczegóły dotyczące zwrotów oraz wzór odstąpienia od umowy sprzedaży można pobrać w dziale Regulamin sprzedaży.